Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do NISSAN ALMERA I

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

42,07 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,49 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
48,63 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
49,25 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,36 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
51,34 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,03 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
67,86 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
48,46 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
58,74 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,04 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,06 zł

Dostawa na środę, 5 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
62,73 zł

Dostawa na wtorek, 4 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Pasek rozrządu NISSAN ALMERA I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie NISSAN ALMERA I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu NISSAN ALMERA I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.