Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do VW GOLF I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

BOSCH
CONTINENTAL
GATES
DAYCO
FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu DAYCO 94145

Ilość zębów: 108

Szerokość [mm]: 19

28,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

28,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT637

Ilość zębów: 121

Szerokość [mm]: 18

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,42

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

33,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94017

Ilość zębów: 121

Szerokość [mm]: 18

27,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

27,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN 12652

Ilość zębów: 121

Szerokość [mm]: 18

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

27,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

27,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5015

Ilość zębów: 108

Długość [mm]: 1029

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

44,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

44,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 018

Ilość zębów: 121

Długość [mm]: 1153

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

29,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT513

Ilość zębów: 135

Szerokość [mm]: 25.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

45,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

45,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT633

Ilość zębów: 108

Szerokość [mm]: 19

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

34,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 023

Ilość zębów: 135

Długość [mm]: 1285

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

38,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 067

Ilość zębów: 108

Długość [mm]: 1029

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

26,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

26,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5016

Ilość zębów: 121

Długość [mm]: 1153

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

33,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5176

Ilość zębów: 135

Długość [mm]: 1286

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF I

Pasek rozrządu VW GOLF I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie VW GOLF I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu VW GOLF I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.