5 produktów
Wybierz auto
Producenci
047608278N0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r 1,5, 2. nm 1,5, 3. 3s 2,0
69,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800002511000
Ilość: 3
Numer komponentu: 30597, 38359, 83724
Rozwiń więcej danych
68,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL08257N0
Średnica cylindra [mm]: 92
Numer komponentu: 1. r 1,5 if cr, 2. nm 2,0, 3. dsf 3,5 cr
130,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL08232N0
Średnica cylindra [mm]: 89
Numer komponentu: 1. r1,75 if cr, 2. nm 2,0, 3. ssf 4,0
81,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0870280000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1.75mm 001if crp kv1, 1.75mm 026 p goe13, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
98,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie BMW 7 E32 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie BMW 7 E32 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie BMW 7 E32 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.