6 produktów
Wybierz auto
GET0813940000
Średnica cylindra [mm]: 78.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 ck p kv1, 1.5mm 026 p goe13, 2.5mm 231 p goe13
Rozwiń więcej danych
64,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800050910050
Ilość: 3
Numer komponentu: 62165, 62167, 62169
Rozwiń więcej danych
86,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800050910000
Ilość: 3
Numer komponentu: 62164, 62166, 62168
Rozwiń więcej danych
73,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL04004N2
Średnica cylindra [mm]: 79
Numer komponentu: 1. r 1,2 mo p
71,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL04004N1
Średnica cylindra [mm]: 78.75
Numer komponentu: 1. r 1,2 mo p
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047604004N0
Średnica cylindra [mm]: 78.5
Numer komponentu: 1. r 1,2 mo p, 2. nm 1,5 p, 3. dsf 2,5 p
63,78
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
63,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie CITROËN C3 AIRCROSS I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie CITROËN C3 AIRCROSS I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie CITROËN C3 AIRCROSS I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.