14 produktów
Wybierz auto
GET0813840000
Średnica cylindra [mm]: 70.8
Numer komponentu: 1.19mm 001 nt p kv1, 1.2mm 005 p goe13, 2.5mm 231 p goe12
Rozwiń więcej danych
57,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10204500
Średnica cylindra [mm]: 86.4
Numer komponentu: 1. 1,50 2. 2,003.3,9, 1. cr 2. p 3. crp
40,46
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
40,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030878540000
Średnica cylindra [mm]: 82.6
Alternatywnie: 1
Rozwiń więcej danych
101,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030878380000
Średnica cylindra [mm]: 82.6
Alternatywnie: 1
Rozwiń więcej danych
122,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
122,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800116810040
Nadwymiar [mm]: 0.4
59,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00913N1
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. t 2,5 mo p
107,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00925N0
Średnica cylindra [mm]: 82.6
120,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
120,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030878370000
Średnica cylindra [mm]: 86.4
Numer komponentu: 1.5mm 001if cr p ika, 1.75mm 026 p goe13, 3.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
46,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0852490000
Średnica cylindra [mm]: 80.5
Numer komponentu: 1.5mm 001 mol p kv1, 2.0mm 005iwu p goe12, 3.0mm 231 cr p goe12
Rozwiń więcej danych
78,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
78,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0814230000
Średnica cylindra [mm]: 70
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p kv1, 1.2mm 005 p goe13, 2.5mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
60,08
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
60,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800051210000
Ilość: 3
Numer komponentu: 62249, 62252, 62255
Rozwiń więcej danych
54,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00936N1
Średnica cylindra [mm]: 70.4
Numer komponentu: 1. r 1,2 cr
56,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00941N0
Średnica cylindra [mm]: 70.8
Numer komponentu: 1. r 1,2 if n
56,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL00936N0
Średnica cylindra [mm]: 70
Numer komponentu: 1. r 1,2 cr
54,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie FIAT PUNTO I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie FIAT PUNTO I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie FIAT PUNTO I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.