4 produkty
Wybierz auto
GET0844580000
Średnica cylindra [mm]: 81
Numer komponentu: 1.0mm 001if cr fe st, 1.2mm 026 p goe13, 2.8mm 712 p st
Rozwiń więcej danych
41,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
116,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843370000
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1.0mm 001if cr st, 1.2mm 005iwu p goe13, 2.8mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
89,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
89,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV434004JM
Nadwymiar [mm]: 0.5
119,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
119,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie HONDA CRX II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie HONDA CRX II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie HONDA CRX II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.