4 produkty
Wybierz auto
GET0852150000
Średnica cylindra [mm]: 94
Numer komponentu: 1.2mm 001 goe12, 1.5mm 005 goe12, 3.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
64,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0811980000
Średnica cylindra [mm]: 84.45
Numer komponentu: 2.0mm 026 p f14, 3.0mm 008if ps kv1, 3.0mm 231 cr goe13
Rozwiń więcej danych
146,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
146,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0814000000
Średnica cylindra [mm]: 84.45
Numer komponentu: 2.0mm 026 p f14, 3.0mm 007 ps p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
85,82
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0852450000
Średnica cylindra [mm]: 94
Numer komponentu: 1.5mm 001 mo p kv1, 1.5mm 005ifu p goe12, 3.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
107,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
107,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie LAND ROVER DISCOVERY II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie LAND ROVER DISCOVERY II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.