5 produktów
Wybierz auto
GET0843910000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 2.0mm 001if ck p kv1, 2.0mm 005ifu p f14, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
111,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101010N0
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1.r2 3,50 if cr
121,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843910010
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1.75mm 001 gdc p kv1, 1.75mm 005ifu p f14, 2mm 231lkz crp goe13
Rozwiń więcej danych
120,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
120,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0843240000
Średnica cylindra [mm]: 81
Numer komponentu: 2.0mm 001if ck p kv1, 2.0mm 005ifu p goe13, 2.0mm 231 p f14
Rozwiń więcej danych
70,89
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR11000
Otwór o śr [mm]: 84
Numer komponentu: 1.75/1.75/2.0
Rozwiń więcej danych
129,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
129,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie LAND ROVER DISCOVERY IV znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY IV wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie LAND ROVER DISCOVERY IV liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.