4 produkty
Wybierz auto
FAIPR37000
Otwór o śr [mm]: 75
Numer komponentu: 3.0/1.95/2.5
Rozwiń więcej danych
96,34
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800122210000
Wymiar standardowy [std]: 1
99,55
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800122210060
Nadwymiar [mm]: 0.6
98,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
98,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844290010
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1.0mm 026 p kv1, 1.2mm 001 dlc st, 2.0mm 231lkz crp g13
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie OPEL COMBO E znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie OPEL COMBO E wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie OPEL COMBO E liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.