6 produktów
Wybierz auto
NTYZPSPL080
Strona zabudowy: Z tyłu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
82,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS2706518
Dla numeru oe: 95493722
Strona zabudowy: Z tyłu, z prawej u góry
Rozwiń więcej danych
127,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
73,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATETM1536
Strona zabudowy: Z przodu
Jakość: Oe performance
Rozwiń więcej danych
108,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
108,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM890902
Strona zabudowy: Z tyłu
57,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESOPMMOKR
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 1.033
Rozwiń więcej danych
143,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.02
143,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie CHEVROLET AVEO Aveo T300. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd CHEVROLET AVEO Aveo T300 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie CHEVROLET AVEO Aveo T300 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.