Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do CHEVROLET AVEO Aveo T300

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.06

Zdjęcie producenta: 1

132,59

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

132,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy

43,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

43,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.12

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

81,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

59,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

149,70

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

149,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET Aveo T300

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu CHEVROLET AVEO Aveo T300

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T300 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T300 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie CHEVROLET AVEO Aveo T300 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie CHEVROLET AVEO Aveo T300 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.