6 produktów
Wybierz auto
186,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
186,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer komponentu: 2
194,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
194,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
43,80
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
43,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
160,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
160,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez nasadki rurowej
Specyfikacja: Part 2
78,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
78,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV483
53,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CHEVROLET AVEO Aveo T300 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.