Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do FORD KUGA I

47 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.53, Materiał: Aluminium, Guma / metal, Rodzaj mocowania:...
96,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.66, Materiał: Aluminium, Guma / metal, Rodzaj mocowania:...
98,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, z przodu, Masa [g]: 2372
208,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
84,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Materiał: Guma / metal, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Masa ...
65,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej
222,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.341, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Strona zabudowy: z...
399,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wymagana ilość: 1
228,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1 682 477, Strona zabudowy: z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
156,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1 404 996, Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.634, Rodzaj mocowania: podstawa...
142,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Jednostka ilości: Sztuka
271,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NKK59725023

Poduszka silnika NK 59725023

Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
58,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: częsć tylna, Ciężar [kg]: 0.526
188,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
76,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
76,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.343, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Ilość: 1
131,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
433,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Ciężar [kg]: 2.34, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Strona zabudowy: z ...
397,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.54, Materiał: Odlew aluminiowy, Rodzaj mocowania: podsta...
84,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie FORD KUGA I?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie FORD KUGA I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie FORD KUGA I?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd FORD KUGA I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

FORD KUGA I – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie FORD KUGA I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.