Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD KUGA I

27 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

133,76

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

133,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

149,26

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

149,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,61

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

54,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

94,86

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

94,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

108,78

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

108,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym AIC 57270

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,93

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

139,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 723 350

Ciśnienie [bar] od: 0.3

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,85

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

62,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.3

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,71

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

95,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95675

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,08

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

154,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,62

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

107,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15083

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,74

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

135,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 50 10 6021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,04

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

129,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,37

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

73,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0081

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,84

zł/szt.

Kraków: pt. 04.07

U ciebie: pt. 04.07

180,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 62 93 7740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,25

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

102,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

97,14

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

97,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADB117403

Ciężar [kg]: 0.016

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,99

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

104,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,60

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

83,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

65,31

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

65,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa NTY ECM-VV-004

Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4

54,09

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

54,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD KUGA I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD KUGA I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD KUGA I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD KUGA I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD KUGA I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD KUGA I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.