Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
28 produktów
Wybierz auto
131,91
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
131,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
147,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
54,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
54,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
93,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
93,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
104,40
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
104,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
111,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
111,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
72,67
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
72,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
115,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,58
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
106,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
96,20
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
96,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
109,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
109,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
117,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
117,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 49 zł
NTYECMVV004
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
53,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.016
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
103,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
103,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
138,59
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
138,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,79
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
127,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
127,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
179,95
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
179,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
64,68
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
64,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
121,30
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
121,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD KUGA I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD KUGA I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.