6 produktów
Wybierz auto
0550HMBFKFR
Ciężar [kg]: 0.918
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
231,25
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
231,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550HMFKRR
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 1.08
178,07
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
178,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550HMFDATRR
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.723
121,23
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
121,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550HMFDATFR
Ciężar [kg]: 2.29
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
196,12
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550HMFDATLH
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Ciężar [kg]: 0.748
Rozwiń więcej danych
154,76
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
154,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550HMFDAT
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 0.896
Rozwiń więcej danych
138,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
138,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie HONDA STREAM II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd HONDA STREAM II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie HONDA STREAM II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.