Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do HYUNDAI COUPE II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś przednia
84,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
126,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
170,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
78,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
217,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie HYUNDAI COUPE II?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie HYUNDAI COUPE II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie HYUNDAI COUPE II?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd HYUNDAI COUPE II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

HYUNDAI COUPE II – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie HYUNDAI COUPE II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.