8 produktów
Wybierz auto
NTYZPSCH030
253,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
253,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
125,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR483504
Strona zabudowy: Z przodu
85,49
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
85,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA23097
143,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
143,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054601140836
Strona zabudowy: Z obu stron
Ilość: 2
127,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSCH031
297,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
GSP514605
Strona zabudowy: Oś przednia
104,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX400428
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 1.295
130,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie JEEP WRANGLER. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd JEEP WRANGLER mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie JEEP WRANGLER ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.