Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
45,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
45,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.555
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
Rozwiń więcej danych
40,95
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
40,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 195.5
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
144,46
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
144,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W116. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MERCEDES-BENZ KLASA S W116 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W116 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.