6 produktów
Wybierz auto
054600445421
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 80.3
Rozwiń więcej danych
32,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
32,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP514533
52,37
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600441726
Rodzaj skrzyni biegów: Do automatycznej skrzyni biegów
Strona zabudowy: Z tyłu
58,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
58,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASHGOM5095
Strona zabudowy: Z tyłu
Szerokość [mm]: 56
Rozwiń więcej danych
50,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
50,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600441716
Strona zabudowy: Z przodu
71,10
zł/szt.
Kraków: pt. 31.01
U ciebie: pt. 31.01
71,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
054600444286
Strona zabudowy: Z tyłu
Średnica zewnętrzna [mm]: 70
Rozwiń więcej danych
34,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 30.01
34,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MITSUBISHI LANCER V. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MITSUBISHI LANCER V mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MITSUBISHI LANCER V ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.