Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do MITSUBISHI PAJERO IV

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Poduszka silnika FEBI BILSTEIN 103303

Strona zabudowy: Z tyłu po prawej

Ciężar [kg]: 1.136

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

84,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBEST MM-V75ATR

Strona zabudowy: Częsć tylna

Ciężar [kg]: 2.07

146,54

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

146,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

70,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

70,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,96

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

68,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

88,89

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

88,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika OYODO 50K5037-OYO

Strona zabudowy: Z tyłu po prawej

68,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

68,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika ORIGINAL IMPERIUM 610181

Strona zabudowy: Z tyłu, z tyłu z lewej

84,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

84,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

126,68

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

126,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika GSP 513335

Strona zabudowy: Oś przednia

98,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

98,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,77

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

63,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBI BILSTEIN 102126

Strona zabudowy: Z tyłu

Ciężar [kg]: 2.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

150,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

150,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO IV

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MITSUBISHI PAJERO IV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie MITSUBISHI PAJERO IV?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MITSUBISHI PAJERO IV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

MITSUBISHI PAJERO IV – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie MITSUBISHI PAJERO IV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.