10 produktów
Wybierz auto
FESMMV75ATR
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 2.07
141,30
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
141,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSMS076
64,39
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
64,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSP513335
Strona zabudowy: Oś przednia
99,63
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
99,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSMS011
92,93
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
92,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESMMV75
Ciężar [kg]: 2.081
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
111,19
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
111,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO50K5037OYO
Strona zabudowy: Z tyłu po prawej
69,63
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
69,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM5536
127,91
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
127,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB102126
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 2.07
Rozwiń więcej danych
153,03
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
153,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM5548
73,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM5549
67,23
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
67,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie MITSUBISHI PAJERO IV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd MITSUBISHI PAJERO IV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie MITSUBISHI PAJERO IV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.