5 produktów
Wybierz auto
MCA01011
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
77,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TEDTED49990
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Ilość: 2
Rozwiń więcej danych
85,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040130047
Ciężar [kg]: 0.9
Materiał: Odlew aluminiowy, guma
145,83
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
145,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
83,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL AGILA A. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL AGILA A mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL AGILA A ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.