4 produkty
Wybierz auto
NTYZPSCT012
Strona zabudowy: Z prawej
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
Rozwiń więcej danych
139,16
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET8053951
Strona zabudowy: Na dole
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
88,35
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
88,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR360956
Strona zabudowy: Z tyłu, na dole
Długość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
53,13
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
53,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATETM1273
Jakość: Oe performance
Kolor: Srebrny
Rozwiń więcej danych
63,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie OPEL CROSSLAND X. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd OPEL CROSSLAND X mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie OPEL CROSSLAND X ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.