4 produkty
Wybierz auto
NTYZPSPS004
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, z przodu
Numer seryjny: Zps-ps-004
315,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
315,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
040134849
Strona zabudowy: Z obu stron
Ciężar [kg]: 1.05
Rozwiń więcej danych
456,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
LEM4452001
Strona zabudowy: Z obu stron
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
488,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
488,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
LEM4439801
Strona zabudowy: Z obu stron
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
664,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
664,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie PORSCHE 911. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd PORSCHE 911 mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie PORSCHE 911 ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.