7 produktów
Wybierz auto
Producenci
0550SBM001
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 1.34
148,85
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
148,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
78,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, góra
51,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA23291
100,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550SBM009
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 1.01
86,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550SBM002
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 1.15
109,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
109,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0550SBM005
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 0.795
78,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 11.09
78,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie SUBARU OUTBACK I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd SUBARU OUTBACK I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie SUBARU OUTBACK I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.