5 produktów
Wybierz auto
FESTM035
Strona zabudowy: Częsć tylna
Ciężar [kg]: 1.725
105,15
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
105,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY016
Strona zabudowy: Częsć tylna
Długość opakowania [cm]: 20.5
Rozwiń więcej danych
70,08
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
70,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAVGOJ2586
Wysokość [mm]: 88
Wysokość zabudowy: 115
170,15
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
170,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESTM034
Ciężar [kg]: 1.635
Rodzaj mocowania: Hydropodstawa
134,65
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
134,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSTY015
89,75
zł/szt.
Kraków: czw. 10.07
U ciebie: czw. 10.07
89,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie TOYOTA FJ CRUISER. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd TOYOTA FJ CRUISER mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie TOYOTA FJ CRUISER ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.