6 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Rozwiń więcej danych
185,99
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
185,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
126,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
187,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Częsć przednia
50,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
121,47
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
121,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie TOYOTA RAV 4 IV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd TOYOTA RAV 4 IV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie TOYOTA RAV 4 IV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.