Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do VOLVO V60 II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

176,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

176,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika FEBI BILSTEIN 173816

Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole

Ciężar [kg]: 1.819

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

284,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

284,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika NTY ZPS-VV-024

Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole

Rodzaj mocowania: Hydropodstawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

233,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

233,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika SWAG 33 10 1822

Dla numeru oe: 31430510

Strona zabudowy: Z prawej u dołu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

142,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

142,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika LEMFÖRDER 43281 01

Dla numeru oe: 32137494

Strona zabudowy: Z prawej

531,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

531,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika LEMFÖRDER 44058 01

Strona zabudowy: Z lewej na dole

98,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika LEMFÖRDER 44057 01

Strona zabudowy: Z lewej na dole

92,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożyskowanie silnika NTY ZPS-VV-021

Strona zabudowy: Z lewej

Rodzaj mocowania: Hydropodstawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 14.05

227,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Poduszka silnika FEBI BILSTEIN 173518

Strona zabudowy: Z prawej u dołu

Ciężar [kg]: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO V60 II

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie VOLVO V60 II?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie VOLVO V60 II. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie VOLVO V60 II?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd VOLVO V60 II mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

VOLVO V60 II – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie VOLVO V60 II ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.