30 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR477270
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FAIVC011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR477340
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SWA20103102
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BGARC09000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYBPZBM000
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ABA12300015
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR477540
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX280759
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX280756
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV48SKV015
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV203673
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: VAIV204167
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FAIVC009
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYBPZBM005
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYBPZBM024
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV48SKV001
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: NTYBPZBM006
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: VAIV204051
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: FEB175760
Dostawa na środę, 3 lipca
W samochodzie BMW X3 F25 pokrywa zaworów wraz z uszczelką pokrywy zaworów mają za zadanie chronić kluczowe elementy silnika, takie jak wałki rozrządu czy osprzęt sterujący zaworami. Kluczowe jest tu całkowite uszczelnienie, ponieważ elementy te smarowane są olejem, który podczas pracy silnika mógłby być wypychany na zewnątrz. W pojazdach BMW X3 F25 trwałość pokrywy zaworów i uszczelki znajdującej się pomiędzy nią a głowicą silnika szacuje się na wiele tysięcy kilometrów. Czas i duży przebieg są jednak głównymi przyczynami usterki tych elementów.
Choć usterka ta należy do najbardziej niepożądanych przez kierowców, objawy uszkodzenia uszczelki pokrywy zaworów czy samej pokrywy w samochodzie BMW X3 F25 są dość czytelne. Chodzi o wycieki oleju, które na początku można zauważyć na bloku silnika, a z czasem także na innych jego elementach lub na podłożu pod pojazdem. Zwiększa się także pobór oleju silnikowego przez pojazd.
Już pierwsze symptomy nieszczelności silnika powinny skłonić nas do przeprowadzenia naprawy polegającej na wymianie uszczelki pokrywy zaworów. Poprawna wymiana wymaga dokładnego wyczyszczenia powierzchni głowicy i pokrywy zaworów. Nie może pozostać tam żaden skrawek poprzedniej uszczelki, który mógłby dostać się do silnika i spowodować problemy. Dobrym rozwiązaniem, ze względu na niewysoki koszt operacji, jest zatem wymiana także pokrywy zaworów na nową. Zyskujemy wtedy pewność, że będzie ona czysta i całkowicie szczelna w momencie montażu.