17 produktów
Wybierz auto
040125171
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
94,26
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
94,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS09578
147,02
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
147,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040125229
Ciężar [kg]: 0.188
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
90,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
90,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
219,70
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
219,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGATC2302K
245,69
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
245,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP210506
Montaż: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
271,56
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
271,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP359
135,21
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
135,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 76 link chain, closed, oil pump chain kit
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy
318,20
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
318,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOPCK44
Ilość ogniw łańcucha: 54
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch o niskim poziomie hałasu
87,00
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
87,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
83,10
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
83,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OPCK2
Opcja wyposażenia: 74 link chain, closed, oil pump chain kit
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy
178,26
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
178,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP632658
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
52,80
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
52,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09240
229,32
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
229,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
227,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
227,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140460
Ciężar [kg]: 0.2
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
145,36
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
145,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.372
Ilość ogniw łańcucha: 76
Rozwiń więcej danych
425,67
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
425,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGATC2303K
82,42
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
82,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD MONDEO III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD MONDEO III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD MONDEO III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.