Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do FORD RANGER V

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

263,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
217,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 76 Link Chain, Closed
97,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Montaż: agregat napędzany: pompa olejowa, Ilość ogniw łańcucha: 74, Wykonanie łańcucha: Simp...
272,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP0378

Pompa oleju BGA LP0378

141,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ pompy: pompa zębata
120,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 74 Link Chain, Closed, Oil Pump Chain Kit, Wykonanie łańcucha: Simplex, Łańc...
174,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
115,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP2340

Pompa oleju BGA LP2340

382,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
81,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.2, Ilość ogniw łańcucha: 52, Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, Łańc...
80,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SAS3650011

Pompa oleju SASIC 3650011

dla numeru OE: 9808634180
383,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYBPOFR002

Pompa oleju NTY BPO-FR-002

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia, Typ pompy: pompa zębata
148,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: AIC59380Set

Pompa oleju AIC 59380Set

Tryb pracy: mechaniczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową...
1 550,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 32, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Przestrzegać ilości napełnienia systemu:...
255,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia
131,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnień
408,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Gear Type, dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): OPCK1/OPCK2
208,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Hardened Sprocket, Vane Type, Ilość zębów: 32, dodatkowo potrzebny artykuł ...
243,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia
284,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Pompa oleju w samochodzie FORD RANGER V – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD RANGER V pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach FORD RANGER V

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD RANGER V o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

FORD RANGER V – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD RANGER V wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.