22 produktów
Wybierz auto
259,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
259,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
262,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
262,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
189,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
189,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Typ pompy: Pompa zębata
122,17
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
122,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,88
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
103,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Ilość ogniw łańcucha: 52
Rozwiń więcej danych
83,45
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
83,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
144,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 32
167,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
167,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
219,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
219,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
356,64
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
356,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Montaż: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
271,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
271,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.092
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
253,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
253,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
254,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
254,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju, z łańcuchem pompy oleju, z napinaczem łańcucha
1 480,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 480,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
114,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
114,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
127,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
127,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: 74 link chain, closed, oil pump chain kit
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy
178,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
178,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
318,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
318,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
237,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
237,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9808634180
382,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
382,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD RANGER V pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD RANGER V o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD RANGER V wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.