47 produktów
Wybierz auto
PIE707919210
Ilość zębów: 71
930,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
930,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338704643060
317,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
317,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
51,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
51,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP5615
780,68
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
780,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP9519
559,21
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
559,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707919300
Typ pompy: Pompa wielotłoczkowa osiowa
623,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
623,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9024JPN
306,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
306,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
040112741
Ciężar [kg]: 1.123
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
562,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
562,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS53169
489,66
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
489,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 66
Rozwiń więcej danych
42,72
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
42,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09260
454,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
454,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP5608
898,83
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
898,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP5604
729,27
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
729,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP379
584,20
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
584,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOPCK30
Opcja wyposażenia: 42 links
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch drabinkowy sworzniowy
58,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
58,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOME001
Numer seryjny: Bpo-me-001
246,06
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
246,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOME002
Numer seryjny: Bpo-me-002
461,42
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
461,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.133
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
146,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
146,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040129847
Ciężar [kg]: 1.43
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
759,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
759,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
040133900
Ciężar [kg]: 0.182
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
70,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
70,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak MERCEDES-BENZ KLASA C o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.