45 produktów
Wybierz auto
PIE707919210
Ilość zębów: 71
1 019,00
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
1 019,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
040109442
Ciężar [kg]: 0.191
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
51,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB101087
Ciężar [kg]: 1.21
Zdjęcie producenta: 1
518,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
518,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
042210944611
Ilość ogniw łańcucha: 60
Wykonanie łańcucha: Simplex, ze spinką łańcucha
Rozwiń więcej danych
165,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
165,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09215
584,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
584,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625111
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
697,64
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
697,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS53169
484,95
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
484,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
040112742
Ciężar [kg]: 1.093
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
603,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
603,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB170996
Dla numeru oe: 651 180 14 00
Ciężar [kg]: 1.86
Rozwiń więcej danych
1 029,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 029,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP269
554,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
554,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP382
Opcja wyposażenia: Check oe number, check oil gallery de
701,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
701,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRU0218104
Dla numeru oe: 642 180 2101
624,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
624,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP9519
553,83
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
553,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPU0111
Dla numeru oe: A6511801301
855,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
855,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA10933900
Ciężar [kg]: 0.182
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G68wn
Rozwiń więcej danych
84,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
84,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042210919062
Ciężar [kg]: 1.1
Zdjęcie producenta: 1
459,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
459,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPOPMR03
270,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
270,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33101552
Ciężar [kg]: 0.288
Zdjęcie producenta: 1
395,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
395,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP268
354,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
354,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9023JPN
177,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
177,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie MERCEDES-BENZ VITO pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak MERCEDES-BENZ VITO o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.