29 produktów
Wybierz auto
95,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
95,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205585
109,58
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
109,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0802K
211,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
211,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEPU0079
525,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
525,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157OPOP05
220,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
220,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140530
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 2.37
Rozwiń więcej danych
476,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
476,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
040121782
Ciężar [kg]: 1.167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
202,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
202,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
288,37
zł/szt.
Kraków: pon. 07.04
U ciebie: pon. 07.04
288,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP308
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez funkcji start-stop
314,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
314,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9026JPN
107,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
107,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
52,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP0564
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierścienia uszczelniającego
128,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
128,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1213100500
160,35
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
160,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV157OP05
270,81
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
270,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
MCA06581
Ciężar [kg]: 2.37
392,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
392,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
145,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
145,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479208359
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika, z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
379,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
379,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420031
Opcja wyposażenia: 18mm shaft diameter, 38.8mm inner seal, 52.8mm outer seal
198,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
198,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205549
90,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
90,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH157FIFI01
310,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
310,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie OPEL COMBO C pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak OPEL COMBO C o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie OPEL COMBO C wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.