10 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.106
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G44hcf-4
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOCT004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
Typ pompy: Pompa zębata
578,18
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
578,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP452
Opcja wyposażenia: Crankshaft driven, ocv design, vane pump
1 037,19
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
1 037,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5507
Tryb pracy: Mechaniczne
802,51
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
802,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB178686
Dla numeru oe: V764737680
Ciężar [kg]: 1.989
Rozwiń więcej danych
864,59
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
864,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH157OPOP11
Opcja wyposażenia: Early version
716,03
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
716,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707919330
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
817,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
817,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10200035
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju
Typ pompy: Pompa zębata
657,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
657,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157OP12
Opcja wyposażenia: Late version
1 010,33
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
1 010,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP398
Opcja wyposażenia: Early version
1 018,02
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
1 018,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT 508 II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT 508 II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT 508 II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.