Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do PEUGEOT 508 II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łańcuch, napęd pompy oleju FEBI BILSTEIN 180030

Ciężar [kg]: 0.106

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G44hcf-4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,92

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

59,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-CT-004

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju

Typ pompy: Pompa zębata

578,18

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

578,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP452

Opcja wyposażenia: Crankshaft driven, ocv design, vane pump

1 037,19

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

1 037,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju HEPU OP5507

Tryb pracy: Mechaniczne

802,51

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

802,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FEBI BILSTEIN 178686

Dla numeru oe: V764737680

Ciężar [kg]: 1.989

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

864,59

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

864,59

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju ASHIKA 157-OP-OP11

Opcja wyposażenia: Early version

716,03

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

716,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju PIERBURG 7.07919.33.0

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju

817,31

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

817,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju ABAKUS 102-00-035

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z elektrycznym zaworem ciśnienia oleju

Typ pompy: Pompa zębata

657,84

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

657,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju JAPKO 157OP12

Opcja wyposażenia: Late version

1 010,33

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

1 010,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP398

Opcja wyposażenia: Early version

1 018,02

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

1 018,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 508 II

Pompa oleju w samochodzie PEUGEOT 508 II – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT 508 II pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach PEUGEOT 508 II

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT 508 II o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

PEUGEOT 508 II – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT 508 II wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.