Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do PEUGEOT RIFTER

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

72,50

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

72,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju 3RG 86239

-5% na zakupy od 199 zł

Pompa oleju 3RG 86239

3RG86239

345,50

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

345,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rura wlotowa, pompa oleju TOPRAN 723 927

-5% na zakupy od 199 zł

Rura wlotowa, pompa oleju TOPRAN 723 927

TOP723927

Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, z sitkiem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,05

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

75,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-FR-004

-5% na zakupy od 199 zł

Pompa oleju NTY BPO-FR-004

NTYBPOFR004

Numer seryjny: Bpo-fr-004

330,28

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

330,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FEBI BILSTEIN 181063

-5% na zakupy od 199 zł

Pompa oleju FEBI BILSTEIN 181063

FEB181063

Dla numeru oe: 1001.g8

Ciężar [kg]: 1.617

383,77

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

383,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP452

-5% na zakupy od 199 zł

Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP452

FAIOP452

Opcja wyposażenia: Crankshaft driven, ocv design, vane pump

795,30

zł/szt.

Kraków: śr. 16.07

U ciebie: śr. 16.07

795,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rura wlotowa, pompa olejowa MAXGEAR 42-0061

-5% na zakupy od 199 zł

Rura wlotowa, pompa olejowa MAXGEAR 42-0061

MAX420061

41,37

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

41,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju 3RG 84239

-5% na zakupy od 199 zł

Pompa oleju 3RG 84239

3RG84239

86,54

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

86,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT RIFTER

Pompa oleju w samochodzie PEUGEOT RIFTER – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie PEUGEOT RIFTER pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach PEUGEOT RIFTER

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak PEUGEOT RIFTER o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

PEUGEOT RIFTER – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie PEUGEOT RIFTER wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.