92 produktów
Wybierz auto
PIE707919270
Ilość zębów: 20
Typ pompy: Pompa zębata
693,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
693,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702977140
505,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
505,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420026
104,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
104,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703654009
Dla numeru oe: 150101308r
200,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
200,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040109403
Ciężar [kg]: 0.167
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G67wz
Rozwiń więcej danych
48,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
48,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE707919200
Ilość zębów: 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
202,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
202,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP7303
Ilość zębów: 22
237,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
237,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP305
270,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
270,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP350
202,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
202,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE004
Ilość zębów: 24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
109,99
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
109,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE003
Ilość zębów: 20
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
201,93
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
201,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE006
Numer seryjny: Bpo-re-006
290,06
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
290,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPORE008
Numer seryjny: Bpo-re-008
146,31
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE000
131,17
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
131,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPORE005
123,64
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
123,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE707919280
Ilość zębów: 20
Typ pompy: Pompa zębata
424,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
424,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625110
Ilość zębów: 22
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
164,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
164,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.136
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: Z46-amd1
Rozwiń więcej danych
152,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
152,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9035JPN
Ilość zębów: 20
228,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
228,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09155
315,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
315,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie RENAULT pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak RENAULT o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie RENAULT wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.