23 produktów
Wybierz auto
0479115172
Ilość zębów: 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło pasowe wciskane
Rozwiń więcej danych
226,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
226,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
320,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
320,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1113102600
484,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
484,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0479112350
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
410,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
410,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX420022
251,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
251,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
644,81
zł/szt.
Kraków: pt. 08.08
U ciebie: pt. 08.08
644,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11150822401
205,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
205,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09112
202,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
202,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH157VWVW05
266,62
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
266,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9003JPN
404,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
404,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0471OP272
591,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
591,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
491,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
491,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS3656022
Dla numeru oe: 03l115105b
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151784501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
299,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
299,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9005JPN
218,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
218,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW023
Numer seryjny: Bpo-vw-023
171,15
zł/szt.
Kraków: śr. 06.08
U ciebie: śr. 06.08
171,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132302
Ciężar [kg]: 1.9
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
478,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
478,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
471,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
471,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
040136342
Ciężar [kg]: 1.92
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
553,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
553,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB47284
Ciężar [kg]: 1.1
Zdjęcie producenta: 1
484,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 05.08
484,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW CRAFTER pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW CRAFTER o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW CRAFTER wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.