Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
11 produktów
Wybierz auto
Wysokość [mm]: 32.7
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
22,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 33
Wysokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
40,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 33
Wysokość [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
42,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 24
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
32,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 25.8
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
72,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 24
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
77,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
20,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
20,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
19,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
34,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 32.6
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
27,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
33,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Popychacze zaworowe pełnią niezwykle istotną funkcję w konstrukcjach silników spalinowych, wykorzystywanych w pojazdach. Ich zadaniem jest wprawianie w ruch zaworów, biorących bezpośredni udział w procesie spalania i odprowadzania spalin. Popychacze zaworowe w samochodzie PORSCHE są wprawiane w ruch przez wałek rozrządu – ich praca musi być zsynchronizowana z pracą tłoków.
Pomiędzy krzywką wałka rozrządu (bezpośrednio napędzającą popychacz) a popychaczem musi występować odpowiedni dystans, czyli tzw. luz zaworowy. Części te nie mogą dolegać do siebie ściśle, gdyż mogłyby uszkodzić się, kiedy pod wpływem wysokiej temperatury wzrasta ich objętość. We współczesnych samochodach, luz zaworowy jest realizowany mechanicznie bądź hydraulicznie. Hydrauliczne popychacze automatycznie korygują pojawiające się z czasem zmiany luzu zaworowego do parametrów fabrycznych. W przypadku popychaczy mechanicznych należy robić to manualnie w określonych interwałach kilometrowych.
W przypadku samochodu PORSCHE, podobnie jak w większości współczesnych pojazdów, może dojść do sytuacji, w której luz zaworowy stanie się zbyt duży lub zbyt mały. Potencjalne przyczyny bywają różne – duży przebieg, słaba jakość środka smarnego, intensywna eksploatacja auta. Jeżeli silnik samochodu PORSCHE pracuje nierównomiernie i brakuje mu mocy podczas jazdy, powodem może być zbyt mały luz zaworowy, jeżeli zaś słyszymy metaliczne odgłosy pochodzące z silnika, kiedy jest on rozgrzany – luz zaworowy może być zbyt duży. Wówczas należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Jeżeli popychacze zaworowe są uszkodzone, nie da się ustawić optymalnego luzu. Należy wówczas wymienić je na nowe.