17 produktów
Wybierz auto
0382DMA0113
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
346,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
346,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELAF1063012B1
Rodzaj koprusu: Z obudową
585,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
585,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
244,63
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
244,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 125
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
468,26
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
468,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
407,96
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
407,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
136,78
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
136,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
179,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
179,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E3013JPN
Ilość podłączonych styków: 5
171,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
171,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
217,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
217,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400213719698019
Tryb pracy: Elektryczny
310,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
310,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396AF1013512B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków: 5
289,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
289,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213719852019
160,30
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
160,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
230,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
230,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO5WK97010Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
481,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 29.07
481,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
82,46
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
82,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03358ET009142891
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 5
260,21
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
260,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
715,50
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
715,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta LAND ROVER DISCOVERY III, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY III jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu LAND ROVER DISCOVERY III w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.