17 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
242,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
242,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382DMA0113
Jakość: Oe
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
335,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
335,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 125
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
464,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
464,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
385,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
385,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E3013JPN
Ilość podłączonych styków: 5
167,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELAF1063012B1
Rodzaj koprusu: Z obudową
573,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
573,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
224,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400213719698019
Tryb pracy: Elektryczny
351,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
351,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
858,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
858,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG213719852019
156,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
156,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.11
Rozwiń więcej danych
173,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
216,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
216,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
135,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
81,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VDO5WK97010Z
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 4
483,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
483,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
03358ET009142891
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość połączeń: 5
257,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
257,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396AF1013512B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez przewodu dolotowego
Ilość podłączonych styków: 5
283,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta LAND ROVER DISCOVERY III, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie LAND ROVER DISCOVERY III jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu LAND ROVER DISCOVERY III. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu LAND ROVER DISCOVERY III w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.