4 produkty
Wybierz auto
ENERGYSK0003
Ciężar [kg]: 0.1
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
46,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG074210
Ciężar [kg]: 0.12
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
325,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN75E0004JPN
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 4
35,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV08SKV041
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
36,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
36,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem przepustnicy powietrza w samochodzie CHEVROLET SPARK jest dozowanie powietrza, które jest dostarczane do kolektora dolotowego silnika i dalej do cylindrów, które ma wpływ na ilość spalanej przez silnik mieszanki paliwowo-powietrznej. Przepustnica znajduje się w kanale dolotowym i jest połączona funkcjonalnie z pedałem przyspieszenia. Im silniej wciśnięty zostaje pedał, tym więcej powietrza trafia do cylindrów.
W samochodzie CHEVROLET SPARK usterki przepustnicy powietrza mogą być generowane głównie przez zanieczyszczenia zbierające się na niej, które mogą pochodzić z filtra paliwa lub filtra powietrza. Jeśli filtry te nie są wymieniane zgodnie z interwałami serwisowymi pojazdu, prawdopodobieństwo zanieczyszczenia przepustnicy jest wyższe. Diagnostykę pracy przepustnicy najlepiej przeprowadzać poprzez pomiar rezystancji z wykorzystaniem omomierza.
Właściciele samochodu CHEVROLET SPARK, w którym nieprawidłowo działa przepustnica, zgłaszają najczęściej problemy takie jak nierówna praca silnika na biegu jałowym, przygasanie silnika czy opóźniona reakcja na wciśnięcie pedału przyspieszenia. W wielu przypadkach zanieczyszczoną przepustnicę można wyczyścić, w skrajnych konieczna jest jednak jej wymiana na nowy element.