59 produktów
Wybierz auto
Śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 67
Śr. przyłącza od strony ssącej [mm]: 67
109,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
109,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV513
80,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617802753
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
158,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 600
Rozwiń więcej danych
180,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
180,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0440H
Strona zabudowy: Z prawej
75,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
34,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM054
154,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Długość [mm]: 335
Rozwiń więcej danych
375,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
375,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej, góra
Technika połączeń: Kunststoffkupplung
177,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
177,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617796303
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
100,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
258,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
77,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.55
158,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
107,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV512
190,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 116185060781
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
96,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3140360020
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
279,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez obejmy przewodu elastycznego
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
46,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
46,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV546
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW 3 E93 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.