44 produktów
Wybierz auto
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
35,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
35,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
94,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM046
Dla numeru oe: 7807987
Materiał: Silikon
171,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
135,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV557
13,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
214,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
214,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV522
193,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
193,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
169,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV509
180,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
248,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
248,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
59,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
59,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV545
56,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
473,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
473,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 425
Rozwiń więcej danych
155,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
155,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
230,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
69,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
157,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
176,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
176,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
183,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X5 E70 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.