101 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 11618506079
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, kolektor dolotowy, z lewej
Rozwiń więcej danych
93,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM033
Ciężar netto [g]: 360
49,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
183,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.3
177,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
134,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
494,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
494,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV557
14,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11617799389
Dla numeru artykułu: 96156
84,69
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
84,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502633
53,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aem (kauczuk etylenowo-akrylowy)
34,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 342
114,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 740
Rozwiń więcej danych
181,61
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
181,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 11 61 7 799 389
30,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z przodu po prawej
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
259,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 11617799873
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, za turbosprężarką, z prawej
Rozwiń więcej danych
157,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX181244
Kolor: Czarny
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
31,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową
Rozwiń więcej danych
134,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 39
14,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0447H
Śr. przyłącza od strony ciśnieniowej [mm]: 58
Śr. przyłącza od strony ssącej [mm]: 63
61,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPBM046
Dla numeru oe: 7807987
Materiał: Silikon
165,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW X5 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.