23 produktów
Wybierz auto
78,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
49,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
49,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
45,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
45,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
54,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
65,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
110,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
61,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
61,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
55,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, strona wylotowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
101,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360014
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
101,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330016
Dla numeru oe: 0382pk
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego
157,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
157,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
76,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
56,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
52,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Zdjęcie producenta: 1
120,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C-ELYSEE należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.