114 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej
157,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,89
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
256,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
256,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
41,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
58,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
58,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703330009
Dla numeru oe: 1434c8
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wlot
17,04
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
58,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
58,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,02
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
122,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
150,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
150,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
25,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703350008
Dla numeru oe: 0382as
79,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
79,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wylot
113,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
113,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
295,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
295,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
54,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
65,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE002
Dla numeru oe: 0382,ny
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
25,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
25,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR624549
14,16
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
14,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C4 PICASSO należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.