Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
109 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
96,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
259,02
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
259,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 148
Ciężar [kg]: 0.13
Rozwiń więcej danych
57,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
57,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
86,85
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
86,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.as
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
89,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
89,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Strona zabudowy: Wlot
288,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
288,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
55,51
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
317,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
317,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 0382np
74,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
74,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 512
78,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
78,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nl
Masa [g]: 157
46,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
46,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
79,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
159,17
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
211,62
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
211,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
51,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.el
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
82,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 155
Rozwiń więcej danych
33,38
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C4 PICASSO należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.