33 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
160,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
160,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
284,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
284,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.7
Masa [g]: 700
225,73
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
225,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
277,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
277,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Guma
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze srubą rozgałęzioną
Rozwiń więcej danych
178,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
178,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME035
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
143,42
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
143,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME046
150,95
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
150,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2388016
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza, z prawej
Parzyste numery artykułów: 2388015
155,87
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
155,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV913
175,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
175,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
201,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV07SKV998
1 002,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
1 002,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.8
151,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
151,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
177,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
305,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
305,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP410347
102,40
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
102,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
311,72
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
311,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 2045286682
Strona zabudowy: Turbosprężarka, wylot
254,46
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
254,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY0140360024
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z lewej
160,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
160,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME040
85,06
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
85,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2388080
Strona zabudowy: Wlot powietrza do filtra powietrza, z prawej
185,52
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
185,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ CLS C218 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.