6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
2 089,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.04
2 089,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEED0127
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
506,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
506,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE710131080
854,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
854,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV07SKV998
1 002,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 002,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV07SKV999
1 221,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 221,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
115,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA S W222 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.