Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
15 produktów
Wybierz auto
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. r2,00 if crk, 2. m1,75 ifu p, 3. dsf 2,00 cr
80,71
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83.25
Numer komponentu: 1. r 1.20 pvd
Rozwiń więcej danych
122,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
122,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. t 2 if crk, 2. m 2 ifu cr, 3. dsf 2 cr
178,86
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
178,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 001if gdc p k4, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
95,36
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
95,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nadwymiar [mm]: 0.5
129,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
129,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nadwymiar [mm]: 0.5
132,48
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
132,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. t2,0 if pvd, 2. m2,0 ifu cr, 3. dsf 2,0 n
109,52
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
109,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar standardowy [std]: 1
119,90
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
119,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 88.25
Numer komponentu: 1.r1,20 3,30 pv, 2.nm1,50 3,40 p, 3. 3s 2,00 pvd
162,10
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
162,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar standardowy [std]: 1
117,94
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1.75mm 005ifu p f14, 2.0mm 231 cr p goe13, 2mm 001if gdc p kv4
Rozwiń więcej danych
88,04
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
88,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 64049, 64052, 64055
Rozwiń więcej danych
70,43
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
70,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar standardowy [std]: 1
131,14
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
131,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 64051, 64054, 64057
Rozwiń więcej danych
78,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość: 3
Numer komponentu: 64050, 64053, 64056
Rozwiń więcej danych
78,74
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.