8 produktów
Wybierz auto
61,25
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
61,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMME002
69,04
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
85,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
85,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403101
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
105,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
105,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152271
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
110,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
110,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10944466
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
91,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
91,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152061
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
112,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
112,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152281
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
120,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
120,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.