8 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
87,61
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
87,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
57,87
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
57,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,89
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
61,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
124,97
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
124,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
114,11
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
114,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 35
Długość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
94,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
94,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
105,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
105,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 006 153 9928
65,99
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
65,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.