39 produktów
Wybierz auto
Wersja: Intercooler
144,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410191
Materiał: Tworzywo sztuczne, eco (kauczuk epichlorohydrynowy)
36,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
36,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV920
156,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
156,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH1032H
Strona zabudowy: Z prawej
112,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
112,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028055
Dla numeru oe: 1120943682, a1120943682
Ciężar [kg]: 0.16
Rozwiń więcej danych
85,80
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA054028056
Dla numeru oe: 1120943782, a1120943782
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
85,80
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV507
Ciężar [kg]: 0.07
83,73
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
167,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
167,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
29,18
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
29,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME057
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Gpp-me-057
70,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME058
Strona zabudowy: Z lewej
Numer seryjny: 100
70,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0375H
119,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
119,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300676
Długość [mm]: 104
28,43
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
28,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
145,99
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
145,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
2 491,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
2 491,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYGPPME055
Strona zabudowy: Z prawej
Numer seryjny: Gpp-me-055
57,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Turbosprężarka, z tyłu, góra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z miernikiem mas powietrza
1 429,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 429,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV503
Ciężar [kg]: 0.25
138,55
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
138,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV508
Ciężar [kg]: 0.07
108,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA S należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.